Retourneren mag tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te retourneren.

Het retourneer termijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het pakketje fysiek in bezit krijgt. Om het retour termijn na te leven volstaat het om de producten die je wilt retourneren aan ons te verzenden voordat het retour termijn is verstreken met daarbij gevoegd ons RETOUR FORMULIER (PDF).

Gevolgen van het retourneren
Als je de bestelling retourneert, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 30 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je het besluit de bestelling te retourneren aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Stuur jouw retouren ongebruikt/ongedragen en compleet naar ons retour.
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, zullen wij de kosten bij jou in rekening brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, dan wordt de waardevermindering bij jou in rekening gebracht.

DOWNLOAD HIER HET RETOUR FORMULIER

 

Garantie

Tevreden klanten en service zijn voor ons uiterst belangrijk. Maar het kan altijd gebeuren dat een artikel kapot is of dat er een ander probleem is. Geen probleem samen lossen we het graag met je op.

Gegronde klacht?

Je hebt alleen garantie bij een gegronde klacht. Dit houdt in dat de klacht niet komt door:
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade)
• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
• normale slijtage